2014/12/18

CHRISTMAS SHOPPING



Müts- H&M; sall - M&S; mantel - Stradivarius; teksad - Zara; tennised - Converse; kott - Lindex



Küpsetasin just 2h piparkooke, sättisime homse laua valmis ja pliidil kapsas juba podiseb ehk meil on homme jõulud! Christmas spirit on täiega laes ühesõnaga.
Teisipäeval käisime Lauraga väikesel jõuluostlemisel (väikesel ehk sellele kulus pool päeva :D), saak oli enamvähem, päris tühjade kätega küll koju ei jalutanud, aga pean homme uuesti minema. Mul vaja veel linnast mõned dokumendid võtta ja kodus hullult toimetada. Õhtul tuleb meile külla terve suguvõsa ning isegi jõuluvana ja siis meil Joanna ja teistega jõuluõhtu. Laupäev ilmselt kulub pakkimisele pluss ma juuksurisse värvima ja pühapäeval juba sõidame Taisse! Nii excited. Aga samas nii palju on vaja ära teha enne lahkumist. Ma hetkel lükkan edasi magama minemist, sest ma tean, et kui ma ärkan, on järgmine vaba hetk alles pühapäeval lennukis :D Aga saab hakkama, õnneks on pärast seda 2 nädalat puhkus, nii et väga ei kurda!

1 comment: