2014/12/22

COSY NIGHT








Kui ma tavaliselt kell üksteist õhtul töölt tulles suhteliselt suremas olen väsimuse kätte, siis see reede olin ma imekombel üsna reibas. Ei tea kas reedetel on mingi eriline maagia, või oli asi selles, et tulemas olid kaua ihaldatud 2 järjestikust vaba päeva. Igaljuhul koheselt voodisse prantsatamise asemel otsustasin veidi produktiivsem olla, ning tuba koristada. Hiljem avastasin, et mingil imeväel on minus veel parajalt energiat, et liigagi kauaks kapi nurgale vedelema jäänud raamatut lugeda...  The Hundred-Year-Old Man Who Climbed Out of the Window and Disappeared - seda on kerge lugeda pluss see on põnev ja naljakas, nii et sobib just sellisteks puhkudeks kui mõistus enam väga ei võta...(film on ka vist juba kinodes).
Ja siis sooviks hetkeks peatuda selle viimase pildi juures... SEE TEE on ilmselt parim tee üldse. Marks & Spencer'i chai (piimaga veel eriti maitsev). Mul saab juba teine pakk otsa ja ühes pakis on 50 teekotikest... 100 tassi teed umbes kolme kuuga... ilmselt on hea?!

No Comments Yet, Leave Yours!