2014/12/12

GIRLY STUFF FROM LONDON

Ooh kõik need ammu ihaldatud tooted, mida Eestis saadaval ei ole. Polnud päris kindel, kas teha sellest postitus või ei, pole varem selliseid teemasid palju puudutanud siin blogis, aga ju on õige aeg alustada :D


Alustame siis sellest kõige "eksklusiivsemast" asjast - Urban Decay Naked2 Basics palett. Pole väga lauvärvi kandja igapäevaselt (rohkem pidulikel sündmustel jne), aga ma arvan, et kui investeerida mõnda lauvärvipaletti, siis on 100% selleks UD Naked. Aga (!!) ei soovitaks seda inimestele, kellel on vähem kogemusi lauvärvidega, sest sellise pigmendiga annab natuke harjuda. Pigment on tõesti märkimisväärne ja värvid on muidugi naelapeapihta. Kuigi mul on natuke kahju, et teine variant musta ei sisalda, aga samas need toonid sobivad heledale nahale rohkem, nii et pole hullu. Ühesõnaga, kui rahakott lubab, siis go for it!
Pildil vasakul on Sleek Face Form palett. Jällegi ülimalt õnnestunud ost. Kuigi ma seda päikesepuudrit põhimõtteliselt polegi kanda saanud, sest see on mulle liiga tume. See palett on toonis Fair, mis on kõige heledam neljast valikust.. :D Jah, just täpselt nii kahvatu ma olengi talviti (kuid see aasta mitte kauaks!). Aga põsepuna ja highlighteriga (kas eesti keeles on üldse head vastet sellele sõnale..) olen super rahul. Ja 100 plusspunkti selle eest, et kui kotis vähe ruumi, siis selle asemel, et võtta kaasa kolm erinevat asja, mängib nüüd välja ka ühega :)



eos huulepalsam on nii äraleierdatud toode, aga olen enne paar korda saanud proovida ja pean nõustuma, et on hea. Esiteks see lõhn ja maitse on amazing, minu oma on vist vaarika ja granaatõuna (pole täiesti kindel, sest pakendi viskasin juba ammu ära). Ja huuled teeb tõesti pehmeks. Päris imesid korda ei pane, aga ikkagi väärt asi. Armas pakend on ka plussiks.
Maybelline'i Color Tattoo lauvärvi ost oli rohkem see, et "Superdrugis oli 3=2 ja ma tegelikult olen ammu midagi sellist tahtnud, aga samas päris vaja pole, aga since see on tasuta siis.." hah. Siiamaani olen ainult teiste lauvärvide all seda kandnud, sest mul primerit endal ei ole (oops), nii et palju öelda ei oska. Aga selle töö tegi hästi ära igatahes :D Creamy beige on tooniks muide, väga mõnus loomulik.
Ja ilmselt minu lemmik kogu saagist - Revlon ColorBurst Balm Stain. See toon on lihtsalt nii nii ilus ja see pole isegi matt. Poleks end kunagi arvanud kandmas midagi läikivat, ma ausalt vihkan huuleläikeid ja muud sellist :D Olen isegi igapäevaselt seda kandma hakanud. Vaatamata tumedale toonile see jääb ikka kuidagi loomulik. Pluss seda on nii nii kerge peale kanda. Ma sain sellega hakkama isegi peol pimedas vannitoas :D Kui ma veel kuskile peaks sattuma, kus Revloni tooteid müüakse, siis täiesti kindlalt soetan mõne teise tooni veel.



Jaa last but not least Soap&Glory Sugar Crush dušigeel. Ilmselt kõige tuntum toode sellest sarjast. Aga see lõhn - w o w. Mu lemmikud lõhnad on tsitruselised ja see on lihtsalt perfektne. Hommikuti unise peaga on eriti mõnus. Selle hinna eest palju head asja.

Muud juttu nii palju, et peaksin praegu Tartus olema, aga olen hoopis teki all tassi teega ja vaatan Modern Familyt. Kui juba keegi aru ei saanud - ma jäin haigeks. Selles süüdistan tuult muidugi (kes veel ei tea, siis tuul on minu arust kõige vastikum ilmastikunähtus üldse), mitte üldse seda, et ma ei viitsi oma jopehõlmasid kinni hoida. Ühesõnaga, energiat on mul null ja üritan nädalavahetusega terveks saada, sest järgmine nädal tuleb väga kiire. Põneeev, mulle meeldib ringitormamine :D

Btw, kas asi on minus või käiski pool maailma see sügis Londonis? Ma võiks enda tutvusringkonnast juba 10 nimetada..

No Comments Yet, Leave Yours!