2014/12/07

SNOWY OOTD




Püksid, saapad, müts & pluus - H&M; kampsun - Urban Outfitters; mantel - Stradivarius; sall - New Look; kott - Lindex
Lumi vist reedab ära, et tegelikult ei ole ootd, vaid pigem outfit of the day, which was a long time ago... :D Väga rõõmus, et sai ühed pildid tehtud enne, kui lumi ära sulas. Kuigi ma jäin kogu aeg igale poole hiljaks, sest mul läks meelest ära, kui palju sissemässimist oli vaja teha enne õue astumist, siis lund igatsen ikkagi. Ma sõidan varsti minema kaheks nädalaks ehk me peame oma jõulud natuke varem ära ja järjekordsed mustad jõulud ei kõla üldse hästi.. Kui siin juba ilmale jutt läks, siis tahaks teha suure aplausi sellele sallile, mis mu elu päästis miinuskraadide puhul. Lihtsalt nii nii soe ja suur ja pehme + veel kahepoolne ka, millega on selline lugu, et olen uut salli otsinud juba ammu, aga ei suutnud otsustada (classic mina..haha), kas tahan punase- või mustavalgeruudulist ja nüüd sain mõlemad ühe salliga. Winwin. Aga ilusat teist adventi kõigile :)

No Comments Yet, Leave Yours!