2014/12/28

THAILAND


Tervitusi soojalt maalt! Tahtsin kõikidele tagantjärgi häid jõule soovida. Ise sain näiteks alles poole päeva pealt teada, et jõulud olid :D Puhkuse värk. Muidu siiamaani on reis super olnud, aga pean tõdema, et natuke koduigatsus hakkab juba peale tulema. Ma olen kõige rohkem soojamaareisil olnud 9 päeva, praegu oleme aga kaks nädalat. Kui keegi mulle puhta vee ja mu kodu duši tooks, siis oleks kõik super haha. Meil väga korralik ja isegi uhke hotell, aga duššidega on nad mööda pannud :D Kodus teen põhjalikuma postituse reisist, aga ei usu, et liiga palju, perereis ikkagi. Ma isegi oleks võibolla siin postitanud, aga internet pole parim ja väga ei taha arvutis olla. Tagasi hakkame sõitma 3.jaanuaril ehk ka aastavahetus möödub siin. Endal on küll natuke kahju, et ei saa oma sõpradega uut aastat vastu võtta, aga seda õhtut veetsin viimati koos perega päris ammu, nii et ka hea vaheldus. Ühesõnaga, head vana aasta lõppu, ärge üle pingutage!

No Comments Yet, Leave Yours!