2015/01/25

ALL GREY EVERYTHING

Müts, jalanõud - H&M; kleit - ZARA; kampsun - GAP; mantel - Stradivarius; sall - New Look; kott - Reserved





Mul on täpselt sama villand nendest ühe mantliga outfiti postitustest nagu kõigil teistelgi :D Aga kuna pildid said tehtud, siis ei jäta jagamata ka. Järgmine kord võtan seljast, ausalt. Tegelikult mulle nii meeldib see halli mantli ja punase salli kooslus. Või noh.. mu riietus ongi suht punane sall ja fifty shades of grey :D Ma ei tea miks, aga enam ei suuda hallidest asjadest mööda vaadata. Olen isegi uusi asju ostes musta asemel halli hakanud valima, mis minu puhul on märkimisväärne, sest vahepeal tundus, et kõik mis ma poest koju vean on must. Ja kuigi mulle muidu ei meeldiks ühe värvi nii mitu erinevat tooni koos, siis tegelikult näeb päris cool välja. Aga teadagi, et ma piirdun vaid halliga, sest pole väga värvi-inimene. Või tähendab, üldse pole :D Mulle meeldivad värvid teiste inimeste seljas (eriti blondide), aga enda peal.. no kohe üldse ei lähe.

No Comments Yet, Leave Yours!