2015/01/12

FELL IN LOVE

PS! Hästi-hästi palju pilte.























Oeh, sain lõpuks nende piltidega ühele poole. Ma isegi ei pildistanud nii palju, mu kaamera on ennast minu jaoks juba nii ammendanud, et üldse ei kutsu pilte tegema (haha.. problems). Juba ammu mõlgutan mõtteid uue ostmisest, aga noh.. kas sinna ka millagi jõuan, eks ole näha :D
Reisi juurde tagasi nüüd. Tais käisin ma esimest korda. Millegipärast pole see kunagi mu reisisoovide listis domineerinud. Kui vanemad reisist teatasid, siis polnud isegi kindel, kas minna (seal mängisid ikka teised asjad ka rolli, mitte ainult asukoha valik). Kui keegi mind praegu Taisse kutsuks, läheks ma mõtlematult. Esialgne kultuurišokk oli päris korralik - palavus, mustus, saastatus jne. Aga kui sellest mööda vaatasin, siis leidsin ühe kõige kaunima riigi, kus käinud olen. Lahkudes olin täiesti kindel, et üks päev lähen tagasi. Ma pikemalt ei hakka igat päeva eraldi kirjeldama jne, aga mõned märkimisväärsemad asjad tahaks kirja ikka panna:
Nägin nii palju mulle uut ja huvitavat kultuuri ● Šoppasime vee peal paadiga  Nägin esimest korda elus munkasid  Söötsime üliarmsaid ahve banaanidega  Ujusime jões 2 km allavoolu  Elasime selle sama jõe peal  Nägin seal sõnatuks võtvat päikesetõusu  Sõitsin elevantidega ja toitsin neid (kui armsad saavad ühed loomad olla?)  Ujusime koses  Sõitsime mööda trosse (nagu Nõmme seikluspargiski, aga vähe pikemad ja kõrgemad haha) vihmametsade vahel  Sõin k õ i g e paremat toitu (tõsiselt oleks valmis sinna tagasi minema vaid toidu pärast)  Ja nägin nii palju ilusaid naeratavaid inimesi, kauneid kohti ja loodust.
Kogemusi ja mälestusi väga pikaks ajaks igatahes. Natuke holiday blues on ka peal, aga siin Eestis hetkel nii palju põnevaid asju juhtumas, et ei pane isegi tähele!

No Comments Yet, Leave Yours!