2015/01/20

NEW BAG

Jaaa lõpuks ometi ei pea ma enda teise koti sangasid igale poole mujale kinnitama, kuhu nad käima peaksid.. :D Põhimõtteliselt ostsin sügisel uue koti ja vist isegi vähem kui kuu ajaga, läks üks (pika) sanga kinnitus pooleks lihtsalt. Ja siis läks teine.. ja siis läksid need kohad katki, kuhu ma sangad järgmisena sobitanud olid. Ning järgmised.. ja ka järgmised. See kott lendas mul sangade otsast nii mitmeid kordi nii valedel hetkedel, nt kui ma rongile jooksin ja mul väga-väga kiire oli või kui ma kõndisin Balti jaamas trammile ning mind ümbritses väga palju inimesi.. good times. Jutt käib sellest Lindexi kotist, mis mul eelmiste postituste piltidel ka näha on. Vandusin endale, et ei osta enam ühtegi kotti sealt.. :D (kuigi see mulle nii nii meeldis)


Ühesõnaga oli mul uut kotti vaja. Ma olen kogu aeg mõelnud, et tahaks endale musta nahast seljakotti, aga samas teadsin, et see poleks väga otstarbekas ost, sest iga päev seljakotiga päris ei käiks. Nägin üks päev piltidel olevat kotti Reservedis (nende uued kollektsioonid ei väsi mind üllatamast), aga lähemal vaatamisel ei saanud täpselt aru, et mis nende sangadega toimub. Ja pärast natukest pusimist jõudis mulle kohale, et seda on võimalik ka seljakotina kanda! Noh, siis ma juba teadsin, et selle kotita ma koju ei lähe :D See on küll pisut väike minu jaoks, kes ma kannan igapäevaselt mõttetult palju asju kaasas, aga ehk ongi aeg vähemaks võtta. Raskuse all see eelmine kott vist alla andiski haha. Aga oma leiu üle olen väga rõõmus igatahes!





1 comment: