2015/01/31

WORK WORK WORK




Praeguseks istun juba kuuendat tundi arvuti (tegelikult kahe arvuti..) taga ja teen tööd. Või noh, nüüd lõpetasin ilmselgelt. You know it's serious, kui mul kaks arvutit töös on. Seda suuremat ma tavaliselt ei kasuta, aga kuna mul oli vaja hästi palju piltidega tegeleda, siis seal kergem. Kuigi tegin vahepeal puhkepause, siis mu silmad on ikka kohe alla andmas ja pea on täiesti paks. Nüüd siis vähemalt tean, et kontorisse arvuti taha töötama ma ei sobi :D Kuna mul kaamera siin samas laua peal oli mõtlesin klõpsutada natuke. Pole nii ammu lihtsalt niisama suvaliselt pilte teinud blogi jaoks, aga mulle endale tegelikult meeldib selliseid postitusi lugeda. Ma kunagi tegin neid palju, aga praegu lihtsalt pole väga aega selleks. Muud juttu nii palju, et nagu näha, siis mul Teazy 28 päeva detox käimas (mitte ainult õhtu oma, hommik all korrusel :D). See oli soodushinnaga ja kuna ma nagunii iga õhtu ja hommik teed joon, siis mõtlesime sõbrannaga proovida. Liiga vaimustuses pole, aga samas pool veel ees. Eks vaatab, võibolla teen lõppedes mingisuguse postituse ka sellest.

No Comments Yet, Leave Yours!