2015/02/13

BLACK AND WHITE

Pintsak - Zara; pluus - Reserved; püksid - H&M; kott - Lindex; jalanõud - Din Sko 

Piltide kvaliteet on küll alla igasugust arvestust, aga minu enda toas pole valgust, rääkimata rahvarohkest Nordea kontserdisaalist. Ühesõnaga, käisime Joannaga mõned päevad tagasi seal NO99 tükki "Savisaar" vaatamas. Mulle nii meeldis mu outfit, eriti püksid, nii et mõtlesin need ka jäädvustada. Püksid on sellised õhukesemad ja viisakamast materjalist, piltidel võivad tunduda nagu dressid.. Ja pole nii ammu lihtsalt mustvalgesse riietunud. Mitte midagi halli! :D Muusikal ise oli enamvähem. Ma arvan, et mina ja enamus teatrikülastajaid ootasid midagi paremat. Pikemalt ei hakka seda siin analüüsima, aga muidu laulud olid suuremalt osad head, üleüldiselt vaadatav ja Rasmus Kaljujärv lühikeses sädelevas kleidis.. võite seda ise ette kujutada ma arvan :D

No Comments Yet, Leave Yours!