2015/02/05

GOOD DAY


Vastupidiselt eilsele, mis oli suhteliselt pingeline, ärkasin täna nii hea tujuga! Oli lihtsalt üks nendest päevadest, et kõik mis teed, lihtsalt õnnestub ja ei juhtu mingeid lollusi (kes mind teavad, siis minuga juhtub kogu aeg midagi :D). Hommikune meik õnnestus ülihästi, mis tähendas muidugi ühte selfie-seeriat. Jõudsin igale poole, kuhu vaja oli jõuda, täpselt õigeks ajaks ja jõudsin mingi ime läbi Kosmose juurest Tondile rongi peale 5 minutiga!! Minu tavalisel päeval oleks rong varem tulnud või buss katki läinud või midagi sellist haha. Isegi mu tuim nägu pärast hambaarsti tegi tuju pigem paremaks. Ja koju kõndisin täpselt üliilusale päikeseloojangule vastu. Hea päev on hea päev. Ja ma selle üle ka rõõmus kui palju heledamaks ma oma juuksed saanud olen. Sellel pildil, mis siin on, tuli eriti hästi. Mul hetkel väga pikk ja tüütu "juuksed tagasi loomulikuks" protsess käsil, nii et iga heledam toon mu juustes on täielik võit.

No Comments Yet, Leave Yours!