2015/02/09

GYM OUTFIT

Müts - Urban Outfitters; sall - Gina Tricot; saapad - vanad; püksid - H&M; kott - Adidas; mantel - Reserved
Kui mul praegusel ajal midagi uhkemat plaanis ei ole kui trenni minek, siis näen tavaliselt just selline välja. See mantel on suhteliselt uus lisand mu kappi, aga already feels like home. Ja jällegi Reservedist haha. Don't get me wrong, ma armastan oma halli poolvillast mantlit, teist aastat mu lemmik, aga tuult laseb ta rõõmuga läbi ja kuna mu arust juba kuu aega järjest üks torm teise otsa, siis otsustasin, et ei jaksa enam külmetada. See jope on nii soe ja pehme ja (!!) tuulekindel, pluss kumbki tasku mahutab ära peaaegu poole mu käest, mis on perfektne, sest ma armastan taskuid :D Muidu tulengi just praegu trennist. Käisin täna jooksmas ja ujumas, nii mõnus. Vahel olen mõelnud klubi vahetamisele, aga sellest Revali lõõgastusbasseinist niisama just ei loobu :D

2 comments:

  1. Kas sellist asja võib küsida, mida ja kus te hetkel õpite, kus tööl käite? Kui näiteks sellel teemal pikemalt sooviksite rääkida, siis äkki oleksite isegi postituse tegemisest huvitatud? Kui ei, siis ka lihtsalt vastus on tore :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me kumbki ei õpi hetkel. Ise lähen kohe Zarasse tagasi tööle, Joanna töötab ka Zaras ja teeb vist enda tegemistest lähiajal postituse ka :)

      Delete