2015/02/01

LIMITED EDITION


MANTEL-Namarie / KOTT - River island / PUSA, TEKSAD, JALANÕUD - Zara / PLUUS - h&m

Tahaks hetkeks peatuda ja tähelepanu pöörata sellele mantlile. Kui ma seda esimest korda Namarie (Eesti moedisaini pood, Müürivahe tänaval) poes nägin olin ma koheselt armunud. Sellest rohelisest oli väga raske mööda vaadata ja kuna täpselt see värv on ka mu lemmik, siis ei olnud siin pikka arutamist, ma pidin selle saama. Talv on niigi üks pime ja värvitu aeg, seega kuskilt peab ju selle värvitoosi kätte saama. Kui Gretel üle-eelmises postituses rääkis, et ta ei ole üldse värvi-inimene, siis mina vastupidi armastan nende kandmist.

Täpsemalt on see Piret Kuresaare looming, tegemist on üsnagi lihtsa lõikega, kuid peale värvi teeb selle veel huvitavaks küljel olevad nahk detailid. Üks eksemplar on veel Namaries olemas, kes kiirustab see jõuab. Ootan juba, et lumi ükskord ometi ära sulaks ja ilmad kuivemaks läheks, et siis saabaste asemele sinna alla valged ketsid lisada.

No Comments Yet, Leave Yours!