2015/02/03

PROBLEMS?


Jälle selline tagasihoidlikum postitus, aga ma pole lihtsalt mitu päeva kodust lahkunud :D Isegi trenni ei luba endal minna. Aga ma sain lõpuks ometi peaaegu kõik asjad tehtud! Ja ma pole taotluslikult maininud siin, et mis asjad või töö see on, mida ma praegu teen. Sellest siis, kui õige aeg on. Mul on mõned meilid veel vaja ära saata ja siis lõpuks tuleb loodetavasti ka kauaoodatud pingelangus, mida mul nii nii väga vaja on.

Pilt on muidu tehtud umbes kaks nädalat tagasi (olin suhteliselt kindel, et vähem.. ei tea, kuhu need kaks nädalat kadusid), kui photoshooti Namariele tegime. Tegelikult pidime seda siin ka kajastama, aga ei ole vist veel jõudnud (Joannaaa?). See selleks :D Ma hoopis vaatasin, et kuidas ma nii pruun olin kaks nädalat tagasi. Hetkel vaatab peeglist vastu ainult üks lumivalge näolapike, mis kehaga üldse kokku ei sobi. Ei saa aru, et kuidas see päevitus mu näolt nii kiiresti kadus. Isegi isepruunistav ei teinud asja palju paremaks. Sellised rasked probleemid siis :D

No Comments Yet, Leave Yours!