2015/03/23

OOTD + NEW ZARA SHOES





Müts, püksid - H&M; saapad, pluus - ZARA; kampsun - Urban Outfitters; mantel - Stradivarius; sall - New Look; kott - Reserved; prillid - Lindex

Mul see postitus juba mitu päeva ootab mind, aga järjekordselt kimbutab ajapuudus. Muidu kui mul veel aega oli, siis otsisin endale uusi kevadsaapaid. Sügisel ostetud H&M-i omad juba lagunesid ja ostsin need ka nii, et saaks ruttu vaid midagi jalga. Ükskord Zaras jalutades nägin neid, mis mul piltidelgi, aga maksid kuskil 80€ ja polnud minu suurust ka, lihtsalt jätsin asja sinnapaika. Nädal või kaks hiljem, kui ma kevadmantlit (asjade puudus täielik :D) ostma läksin, siis olid need saapad poole hinnaga ja minu suurus täitsa olemas. Haarasin viimase 38 endale ja päev oli korras :D Väga rõõmus enda leiu üle. Pildid on muidu tehtud samal päeval, kui me F-Hoones käisime, siis kui veel inimlik ilm õues oli... Lausa valus on neid pilte vaadata. Ma veel sellel hommikul mõtlesin, et kas panen oma halli mantli või uue kevadmantli.. otsustasin siiski halli kasuks, aga no nii vabalt oleks õhukesemaga ära elanud, kui praegu on see, et ei taha isegi selles paksemas õue minna. (ilmast rääkimine on endiselt mu lemmikteema haha)

Ja kuna ma just avastasin, et täna on esmaspäev (terve nädalavahetuse tööl olnud, pole aimugi, et mis kus kes), siis loodan, et kõigil tuleb hästi-hästi tore nädal, sest minu oma tõotab küll nii tulla:) Mul sellel nädalal lausa 4 vaba päeva ja laupäeval sünnipäev!!! Exciteeed.

3 comments:

  1. Oh, see sall tundub megamõnus! Mul on ka üks selline, mis on põhimõtteliselt tekk, kui täiesti lahti võtta ja see totaalselt päästis mu talve!
    -P.
    BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
  2. Hei, loodan, et teid ei häiri sellised veidi teisel teemal küsimused :), aga lihtsalt siiras huvi, et kas plaanite järgmisest aastast kuhugi õppima minna? Kui jah, siis kuhu?
    Kas otsustasite täitsa niisama ühe aastase "pausi" võtta õppimisest vms?

    Ja nii tore on teie uusi postitusi lugeda, kiidan ka seekordset! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minul on juba kindel plaan olemas, Joannal veel natuke lahtine. Ma võibolla isegi teen sellest mingisuguse pikema postituse, kuna see vist kõige populaarsem küsimus meile :D

      Aga aitäh:)

      Delete