2015/03/08

SO BUSY

Täielik talve päästja - alpaca blend kampsun H&M-ist

Oeh, long time no see. Isegi märts on vahepeal kohale jõudnud (mille üle saan ainult rõõmus olla). Mul oli see nädal täpselt nii palju vaba aega, et seda polnudki :D Iga päev täispikalt tööl ja kodus veel lisatöö otsa. Mul on tegelikult paar postitust veel varuks ja Joannal ka mõned postitamata, nii et loodetavasti läheb see asi siin natuke aktiivsemaks. Ilmad liiguvad ka paremuse poole, ehk tuleb ka rohkem tuju õue pildistama minna. Nii õnnelik, et lõpuks märts käes on. Mulle kohe üldse ei meeldi veebruar ja märts on mu sünnipäevakuu, ei jaksa seda kunagi ära oodata. Kuigi selle aasta 20 tundub päris hirmutav ja natuke ei taha selle peale mõeldagi.. :D Selline tunne, et peaks vist täiskasvanuks hakkama või midagi haha.
Btw, kas ma ainuke, kellega Blogger täna kohe üldse koostööd ei taha teha?

2 comments:

  1. Mis tööd sa teed, kui tohib küsida :D
    Mis kaamera ja objektiiv sul on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klienditeenindaja riidepoes & isa juures teen sellist läbi meili tööd, tõlgin tekste, tegelen promoga jne. Ühesõnaga mul 2 tööd :)
      Kaameraks on mul Nikon D90. See pilt siin postituses on tehtud Tokina 11-16mm lainurk objektiiviga, aga enamjaolt kasutan Sigma 50mm objet.

      Delete