2015/03/17

SPRING AND GOOD VIBES




Pean järjekordselt ühte postitust alustama vabandusega, aga mul Photoshop ei tööta ja piltide kvaliteet sai sellepärast natuke kannatada. Aga elame üle. Rõõmustagem hoopis selle üle, et õues on nii nii ilus ilm ja päike, mis automaatselt tuju kümme korda paremaks teeb. Ma olen ilmast väga mõjutatav inimene ja naudin head ilma sajaga :D Mul oligi täna sellepärast eriti hea tuju ja nii palju oli asju, mis oleks võinud valesti minna, aga kõik laabus ja läks pareminigi.

Piltide kõrvale nii palju, et käisime linnas toimetamas üks päev Joannaga, mis tähendas ka muidugi ühte ülimaitsvat lõunat F-Hoones (jälle..haha). Nägin seal menüüs esimest korda sellist rooga nagu mereannipasta ja kuna ma võiks ilmselt elu lõpuni kalast ja koorikloomadest toituda, siis oli see kindel minek. Maitses nii nii hästi, polegi vist paremat pastat saanud. Tõesti hea oli. Ja kevadine värskelt pressitud apelsinimahl sobis selle kõrvale super hästi. Tükk aega ei saanud veel üle kui hea lõuna oli :D Joanna sõi nende lambalihapelmeene, mina väga fänn pole, aga talle näiteks väga meeldivad. Ühesõnaga, F-Hoone is the bomb-dot-com. Aga meie ülejäänud päevast kirjutame varsti!

No Comments Yet, Leave Yours!