2015/04/11

BIRTHDAY WEEKEND

Mantel, saapad - Zara; sall - Gina Tricot; müts - H&M; kott - Primark; prillid - Lindex







Jumpsuit - Zara



Need pildid on täiesti ebaloogilises järjekorras ning üldse ei sobi kokku, aga ma ei hakka igast kahest pildist eraldi postitust tegema :D Ja olen kursis, et mu sünnipäevast on 2 nädalat möödas haha. Jälle puhtast laiskusest/ajapuudusest pole jõudnud piltidele teksti juurde kirjutada. Igastahes, 27.märts käisin sõpradega väljas tähistamas, mis oli väga tore ja lõbus. Classic sünnipäevalaul kell 00.00, armsad inimesed ja kingid. Laupäeval tulid mulle külla sugulased ja peretuttavad, mis oli põhimõtteliselt lihtsalt üks terve õhtu kestev söögiorgia. Sain nii-nii palju lilli ja õnnesoove, et isegi vaatamata sellele, et ma kodust kordagi ei lahkunud, oli armas päev. Ja pühapäeval käisime Lauraga (kogemata) jalutamas ja (meelega) sushilõunal. Kogemata sellepärast, et me läksime nii vara, et Sushi Plaza oli kinni veel :D Aga õnneks ilm oli väga ilus ja rääkida palju, nii et kõik laabus hästi.

PS! Jah, blogil on nüüd uus nimi & uus kujundus. Ma pikemalt vist isegi ei hakka sellest rääkima, aga suure tõenäosusega olen mina nüüd selle blogi ainuke pidaja. Joannal lihtsalt ei kerinud see blogimine väga hästi ja enamjaolt olingi mina see, kes kõike korraldas & Joannat taga ajas, et postitusi teeks :D Aga, kes igatsema jääb, siis võite teda Instagramis (jnnktks) jälgida!

1 comment:

  1. Kiidan kujundust! Ja see outfit on ka nice, eriti meeldivad mulle need Lindexi prillid, mille puhul mul on kahtlus, et pean kindlasti neid ise ka ostma minema..
    -P.
    My blog: BOWTIE DIARY

    ReplyDelete