2015/04/01

FINALLY 20






Sellel nädalavahetusel juhtuski, et hakkasin ka lõpuks 30.aastaid käima. Tegelikult polnud plaan üldse seda kuidagi suurelt tähistada, aga tuli nii välja, et kokku kestis mu sünnipäev 3 päeva.. :D Mul sellest natuke pilte ka ehk kindlasti ei jää need nägemata. Sünnipäev muidu oli super tore. Päris päeva (ehk 28.märtsit) alustasin veidi väsinuna eelmise päeva peost, aga juba ärgates ootasid mind kulleriga saabunud lilled, kommid ja kaart, mis tegid mu hommiku nii nii heaks. Kõik kingid ja külalised olid väga armsad ja hääd ning üleüldse kogu nädalavahetus oli uskumatult tore. Tõesti jäin selleaastase sünnipäevaga väga rahule:)
PS! Sain oma armsatelt sugulastelt sünnipäevaks Chloé Chloé lõhna & I'm in loveee. Hispaanias Sephoras anti kaasa selle sama lõhna tester ja juba siis meeldis see mulle, aga ei jõudnudki ostmiseni, kuna mul signatuurlõhn olemas ja kuidagi veider tundus seda mitte kanda. Mul on Chloé lõhn nüüdeks kuskil pool nädalat olnud ja mu absoluutne lemmik Versace on juba täiesti ununenud :D

No Comments Yet, Leave Yours!