2015/04/27

NEW NIKES




Ilusat esmaspäeva kõigile! Esmaspäevad tõesti on ilusamad, kui koolis ei käi haha :D Aga tegelikult üks teema, mida ma siin blogis tahaks rohkem puudutada, on trennid. Kuna mulle endale meeldib hullult trenni teha, siis ma kogu aeg olen mõelnud, et võiks sellest siis kirjutada ka.
Ühesõnaga, mu kõige-kõige lemmikum trenn on jooksmine. Mulle on see juba väiksest peale meeldinud ja kuna ma elan Harku metsale väga lähedal, siis on mul ülimalt lihtne jooksma minna. Tavaliselt teen kuskil 7-kilomeetrise ringi, kuid oleneb täiesti tempost. Mingi hetk aga avastasin, et jalad kannatavad, kuna jooksin täiesti valede tossudega ehk Nike Free Run-idega. Konkreetselt ei saa aru, miks nende nimi Free Run on, sest jooksmiseks on nad suhteliselt ebaadekvaatsed. Ühesõnaga, lihtsalt läksin Sportlandi Running poodi ja usaldasin end täielikult sealse töötaja kätesse. Mind teenindas üks hästi tore noormees, kes mulle isegi väikest soodust tegi. Ja tossudega olen ma no nii-nii rahul - Nike Lunareclipse 5. Olen nendega jooksnud nii asfaldil ja metsas (piltide jaoks pesin puhtaks haha), ainult jooksumasinale pole jõudnud veel. Mu vanad tossud hakkasid alati jooksu lõpus hõõruma, tekitasid jalgadesse valu jne ning mina loll arvasin, et see käibki jooksuga kaasa, aga i was so wrong. Mitte mingisugust ebamugavustunnet pole veel tundnud. Ma ise oleks letilt kõige ilusama paari võtnud, mis ilmselt jälle minu jalale absoluutselt sobinud poleks jne :D Kuigi nende hind oli üpris krõbe, siis tean, et Nike on bränd, mida ma 100% usaldan ja millesse võib investeerida. Pluss pole olemas halvemat asja, kui äralõhutud keha, millega enam sporti teha ei saa.

No Comments Yet, Leave Yours!