2015/04/07

WHAT'S NEXT?

Olen mitu korda mõelnud siin blogis puudutada seda, et millega ma tegelen ja mida tulevik toob jne. Sellel teemal küsimusi saan peaaegu iga postituse alla, kuna ilmselgelt ma hetkel koolis enam ei käi. Ja võib-olla on sellest huvitatud ka tuttavad, kellega igapäevaselt ei räägi jne. Pluss, kui inimesed minult kooli/töö jne kohta uurivad, siis seda on alati hästi tüütu seletada. Natuke on juba kopp ees küsimustest "oota.. sa ei käigi koolis?" "miks sa siis vahepeal ei tööl ei käinud?" "sa ju läksid juurat õppima?" "lähed inglismaale?" jnejne. Aga küsija suu pihta ei lööda, nii et võtan selle asja siis ühe jutuga kokku :D

12.klassis polnud mul aimugi, mida ma pärast gümnaasiumit teha tahan. Pidevalt mõtlesin vabast aastast, aga kõik rääkisid sellist juttu, et mis selle aastaga ikka targemaks saad ja mida teed see aasta jnejne. Kuna elan veel vanematega ja olen suhteliselt noor, siis läks ka nende arvamus korda ning ega mu isagi seda väga ei pooldanud. Tuli mingi valik teha ja kuna ma juba ammu olin mõelnud juurale, siis nii ta läks. Esimeseks valikuks sai tegelikult BFM, aga kahjuks ei saanud viimasest voorust läbi ja ausalt öeldes juba katsetel tekkis tunne, et see ei ole mu tulevik. Siiski olin päris kurb ja järgmiseks variandiks jäigi juura. Muide, olen väga tugev uskuja sellesse, et kõik juhtub põhjusega ning olin täiesti 100% kindel, et ei saanud BFMi põhjusega sisse ning vot, nii läkski. Oleks ma enda haridust jätkanud BFMis, poleks ilmselt siiani jõudnud. Ühesõnaga sügisel alustasin juuraga ja olin seal kuskil 2-3 kuud (täpselt ei mäleta). Juba suvel ei olnud sellist tunnet, et tahaks minna ja et põnev ülikool jne ning enamus inimesi polnud väga üllatunud ausalt öeldes, kui eksmatrikuleerisin. Mingi hetk lihtsalt mõistsin, et mul pole selle erialaga absoluutselt mitte mingisugust plaani ja käisin seal suhteliselt ainult paberi pärast. Aga don't get me wrong mulle meeldib ikka juura ja mul oli palju põhjuseid, miks seda õppima läksin, lihtsalt ei tekkinud seda tunnet, et "wow, see on see asi, mida ma enda ülejäänud elu teha tahan." Muidugi ei tulnud ma lihtsalt niisama kohe koolist ära. Mind on natukene praktilisemaks ikkagi kasvatatud ja teadsin kohe, et enne ära ei saa tulla, kui mingit kindlat plaani pole. Mõtlesingi, et millega ma tõesti tahaks ja viitsiks tegeleda ning otsisin siis vastavalt, et mida sellega seoses õppida saaks. Kuna Eestis selliseid võimalusi pole, siis tuligi lahti Dream Foundation ja nii ta läks. Leidsin päris mitu huvitavat eriala, rääkisin vanematega, kaalusin erinevaid variante ja mingi hetk otsustasin ära. Ühesõnaga, sain oma plaani :D

Vot, mõeldud-tehtud, tulin koolist ära. Mulle öeldi küll, et võiksin selle aasta lõpuni käia igaksjuhuks, kui näiteks Inglismaale sisse ei saa või mingil põhjusel hakkan Eestis midagi õppima. Mõned ained oleks siis juba tehtud, aga mina ei näinud mõtet sellel. Tahtsin pigem keskenduda Inglismaale ja selle ettevalmistusele. Läksin nt ka autokooli. käisin kahel reisil ja üleüldiselt võtsin elu natuke vabamalt mõnda aega. Ja tõesti tunnen, et see "puhkus" oli vajalik, sest läksin otse koolist tööle peaaegu täiskohaga, sügisel lisandus tööle veel uuesti kool ning selline tunne oli, et pole väga ammu saanud peatuda või aega maha võtta vm. Ei oska täpselt seletada :D Aga jah, oktoobris kolis mu töökoht teise kohta, kuhu mina kaasa ei läinud ja nii olingi töötu ja koolita. Nii kirja pannes tundub natuke kurb :D aga see oli 100% mu enda valik.

Nüüd olen juba üle kuu aja uuesti tööl käinud, üks ametikõrgenduski on soolas ja tõesti tunnen, et olen oma valikutega rahul. Inglismaale kooli sain juba sisse, milleks on siis Southampton Solent University ja Fashion Promotion and Communication. Kuna ma ei saa ühelegi koolile veel jah öelda enne, kui kõik valikud on vastanud, siis ootan viimast ehk pole veel kuskil koolis tegelikult kirjas. Aga kindel koht on olemas. Loodan, et kõik uudishimulikud said oma küsimustele vastused ja see postitus tuli ilmselgelt liiga pikk, nii et minu vabandused, kui kellegi aega raiskasin.. :D


8 comments:

  1. kas sa praegu töötad shootersis?

    ReplyDelete
  2. aga kuidagi ju seotud oled, et neid ürituste kutseid saadad? teed mingit väikest promotöö otsa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen seotud, aga pole väga avalik info:)

      Delete
  3. aga kus sa siis lôppuds lôpuks töötad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Massimo Duttis, põhimõtteliselt sama, mis Zara, aga natuke kallim ja kvaliteetsem (kuuluvad samale firmale).

      Delete
  4. Mis koolis sa juurat õppisid?

    ReplyDelete