2015/04/19

WHITE PANTS?!

Pluus - H&M; püksid - River Island; tagi - Reserved; sall - Gina Tricot; tossud - Nike; kübar, kott - Lindex



Jah.. ma ostsin endale valget värvi püksid. Nii uskumatu kui see ka poleks. Ma nägin neid pükse täiesti juhuslikult River Islandis kruiisides (pole enne palju sealt ostnud, aga vaikselt hakkab mu lemmikpoeks saama!). Vahel lihtsalt on nii, et näed poes midagi ja otsejoones kihutad selle asja juurde ning kõik muu jääb märkamata. Need püksid pole tegelikult nüüd kuigi erilised, aga minu pilgu nad püüdsid :D Kuna nad olid valged ja minu suurust polnud, siis natuke katsusin ja imetlesin ning jätsin püksid poodi. Mõned päevad hiljem, kui allahinnatuid asju jahtima läksin, siis mõtlesin, et võin ju proovida lihtsalt niisama, kui juba seal olen. Ühesõnaga, panin jalga ja enam ära ei tahtnud võtta :D Mul pole küll palju asju, millega neid kombineerida ning mina ja valge pole parim kooslus (khm.. juba neid pükse kaks korda pesnud haha), aga saab hakkama. Ideaalis oleks pannud sinna alla valged jalanõud, kuid noh teadagi, et valget minu kapis palju pole. Tegelikult plaanin küll ühed valged Nike Air Max'id soetada mingi hetk, aga pole leidnud kuskilt neid õigeid. Mulle meeldivad punased ka, aga see oleks minu jaoks liiga suur samm haha. 
Muidu, nädalavahetus on väga mõnus olnud, perekondlikud sünnipäevad, trenn ja puhkus. Mul polnud pea nädal aega ühtegi vaba päeva ehk vaimselt ja füüsiliselt täiesti läbi. Ilm on ka selline olnud, et ainult imeb energiat. Loodame, et trenn ja hommikune Teazy tee piisavalt energiat annavad, et see aprill üle elada!

2 comments:

  1. Nii mõnus outfit! Ostsin endale just hiljuti valged teksad ja pidevalt nuputan kuidas neid kanda nüüd ...
    -P.
    BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, see pole üldse nii kerge! Aga triibulisega oli päris cool mu arust:)

      Delete