2016/01/02

2.01.2016

Olen kogu oma hiilguses ka Eestisse jõudnud ja nägin oma fänne ja fännid jälle tahtsid blogi. Et ma siis teen. Ma ei tea, kas on mõtet midagi pikemalt kirjutada, sest juhtunud on palju ja poolt ma nagunii ei mäleta. Koolis oli suhteliselt palju teha, tegelt on ikka veel, aga noh ma lihtsalt ei tee. Ilm jäigi seal selliseks, et mõni jalutas mulle nt t-särgis vastu. Okei, tegelt nii soe ei olnud, inglased on lihtsalt natuke imelikud, nad käivad kogu aeg õhukeselt riides. Kui peole lähme, siis ma ikka panen jope ja mütsi ja salli ja teemad, aga kõik teised tüdrukud lähevad lihtsalt kleidiga. Et noh. Ma ei tea :D Öösiti on ikka kõvasti alla 10 kraadi. Ma juba otsustasin ära, et nad on mingist teisest verest tehtud.
Muidu olen suhteliselt rahulikult kulgenud ja läheb hästi, Nii mõnus kodus olla, aga samas ootan, et saaks juba tagasi minna hehe. Pildid võibolla oskavad paremini edasi anda, et mis ma teinud olen :D Sest mul see ilmselgelt väga hästi seekord välja ei tulnud. Sellest kuust läheb elu võibolla vähe sisutihedamaks, kohe tagasi Inglismaale, siis varsti Londonisse ja Harry Potteri stuudiosse (parim jõulukingitus!!!), siis tulevad muud üllatused, millest ma siin igaksjuhuks rääkida ei saa, sest google translate jne. Ühesõnaga, ma olen uue aasta pärast üsna excited. Ja estonglish rules ;) (pildid on täielik segadus siin postituses, aga teadagi, et bloggeriga inimlikult piltide lisamine on täiesti võimatu, nii et sry hehe)

Käisin Bournemouthis, nii ilus rand ja linn!

Luuad tulid novembris mulle külla. Käisime Londonis natuke lollusi tegemas ja siis natuke hängisime Southamptonis. Nii tore oli, et nad tulid. Lust oli eesti keeles vahelduseks rääkida.



Kui Inglismaale satute, siis Sprinkles is da pleiss.
Olin modell natuke vahepeal
The ultimate struggle lihtsalt
Konkreetselt kõige parem Caesari salat, mida söönud olen.
Esimene asi, mida koju jõudes tegin. Beeebiiii. (kuigi ta polnud väga amused vist haha)
Jõulupraad nr1
Klassikaline Shooters luudadega 
Jõulupraad nr3 (teine ei jäänud pildile)
Tulin kell 8 hommikul töölt koju, siis kui päike tõusma hakkas
Sushiplazaaaa, how much i have missed you

Ja lõpetame siis aastavahetusega, mis oli kaa supertore.

Tallinn-Tartu maantee

No Comments Yet, Leave Yours!