2016/02/24

Grand harbour hotel

Juhuu, palju õnne, Eesti! Mõtlesin, et eriti hea ettekääne üks kook täna osta ja õhtul maiustada ju. Meil üks šampus ka külmkapis, võibolla teeme sellegi lahti. Ehk ei ole veel oma armast kodumaad unustanud ja kaasan isegi ühe inglase endaga tähistama!! 
Vahepealsest elust nii palju, et käisin natuke mööda Inglismaad jälle ehk Matthewi kodus. Ta elab Oxfordi lähedal ehk käisime sealt ka läbi, aga kuna meil palju aega polnud, siis ülikooli ma ei näinudki, aga ilus ja armas linn oli ikka. M'i juures oli nii mõnus lihtsalt molutada ja diivanil telekat vaadata ja M'i ema tehtud toite süüa haha. Siin ühikas läheb ikka suht kitsaks pika aja peale ja majas elamine kulus ära natukeseks. Üleüldse mul vahepeal tüütab nii ära see pidev kokkamine ja nõude pesemine. Kogu aeg pese nõusid lihtsalt :D Õudne. Tegelikult plaanisime sõbrapäevaks tagasi tulla, aga ma otsustasin haigeks jääda ehk olime päeva kauem. Sõbrapäeval oli meil veel restoranis laud kinni pandud, aga ma ei suutnud ikkagi end kokku võtta, et ilusaks teha ja inimeste sekka minna, nii et tellisime lihtsalt pitsat heh. 
Eelmine reede lahkusime jälle ühikast, sest meil oli hotellis tuba broneeritud, mis oli minu kink Matthewile sünnipäevaks ja sõbrapäevaks. Ma sain selle vist ülihea hinnaga, sest hotellitase oli viis pluss, jäime mõlemad väga rahule. Ühesõnaga, jah, meil oli seal nii tore ja hea, et me võtsime endale eesmärgiks millalgi kindlasti tagasi minna. Kui kellelgi pole ideid, mida oma kaaslasele kinkida, siis Matthew oli üliõnnelik oma kingi üle. Meil oli terve aeg selline tunne, nagu oleks puhkusel, kuigi me isegi ei lahkunud Southamptonist :D Väga mõnus igatahes.
Ja see nädalavahetus lähme jälle ära haha, sest Matthewil on sünnipäev ehk lähme tema juurde. Ise olen väga rahul sellega, et me iga nädalavahetus ära oleme, sest ma pole just suurim ühikafänn :D 





Oxfordist pilte natuke. Ärge küsige, miks ma niimoodi kissitan siin pildil, teaks ma isegi.


Tutvusin Matthewi sisalikuga haha, see oli üks kõige veidramaid elukaid, keda ma käes olen hoidnud. Ta oli nii kare ja pehme samal ajal. Üleüldse tekitas segaseid tundeid, et kas ta on hästi nunnu või hästi rõve haha.


Sõbrapäeva breakfast in bed. Matthewil läks eriti kergelt, sest haiget Gretelit isutas ainult krõbinad piimaga :D ja tee. Ja mu lemmiklilled - valged tulbid hehee.



Matthewi kiisu tuli mulle kaissu hommikul, mis oli nii armas. Pidi hea märk ka olema, et ta päris igale inimesele kaissu vist ei roni. Jee. 


Matthewi sõbrapäeva kingid - see särk ja raffaellod. Ta pidi need raffaellod internetist tellima btw, sest neid ei müüda siin põhimõtteliselt mitte kuskil. Üleüldse kookosega on neil mingi imelik teema, mitte kellelegi ei meeldi. 







See hotelli hommikusöök oli lihtsalt perfectooo. 



2 comments:

  1. Kookosega on teema jah, ma olen ka märganud. Ühel aastal jõulude paiku kuskil Debenhamist suvalisest osakonnast mingi vana batchi siiski leidsin (neljane pakk oli ja kreem sees pigem tahke)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen ka mingis suvalises nurgapoes neid neljaseid näinud, aga nt Amazonist saab tellida. Täitsa õiged ja head olid (kuigi ilmselt üli overpriced..)

      Delete