2016/02/17

Harry Potter Studios part 1

Nagu ma siin kunagi enne mainisin, siis Matthew kinkis mulle jõuludeks piletid Harry Potterisse ja kui juba enne minemist oli see mu lemmikkingitus, siis nüüd on tegemist kindlasti ühe parimaga. Kahjuks me ei saanud aega jaanuariks ehk realiseerisin oma jõulukingi veebruaris. Jaanuaris oleks muide näinud lumist Sigatüügast ja jõulukaunistusi jne (ehh Hogwarts kõlab natuke paremini, aga ma üritan oma estonglishit vaos hoida), aga pole hullu. 
Terve päev sõidutasid meid Matthewi vanemad, mis oli väga armas neist ja no tänu jumalale, sest see oli see nädalavahetus, kui tuul puhus 100 km/h. Ehk sinna saime autoga, aga Londonist läheb mingi special buss ka vist. Meie aeg oli 16.30, aga lasti ka varem sisse ehk alustasime kell neli ja lahkusime kaheksa paiku.. Kuidagi suutsime seal head neli tundi surnuks lüüa :D Mina ise arvasin, et läheb kuskil 1-2h, aga koha peal oli juba kirjas, et tuleks varuda 3h. Kui kellelgi minek, siis pool päeva läheb koos transpordiga kindlasti ära. 
Tuur ise algab filmi ja tutvustusega Great Hall'is (ma ausalt ei mäleta, kuidas seda eesti keeles täpselt nimetati) ning edasi on kõik iseseisev. Vaadata ja teha on rohkem kui piisavalt. Ma ausalt ei oodanud n i i palju erinevaid ruume ja rekvisiite. Kõigega käis kaasas informatiivne tekst, aga isegi oma nelja tunniga ei jõudnud neid lugeda kahjuks. Üks osa tuurist oli õues, nii et see kole torm rikkus natuke elamust, sest õues ei kannatanud olla lihtsalt ja me suht jooksime tuppa tagasi. Põhimõtteliselt süsteem ongi seal selline, et on erinevad ruumid/osad, kus ise uurida ja mida iganes teha. Vahepeal on kohvik, kust saab butterbeer'i osta ja viimaseks on muidugi Sigatüügas ise, mis tõesti võttis suu ammuli. Pärast seda väike ruum võlukeppidele (kus olid kirjas vist kõik võlukepid ever) ja lõpetuseks pood, kus suutsime ka üle poole tunni veeta vist :D Enda arust nagu käisime kõik kohad läbi, aga pärast Instagramis vaatasin teiste inimeste pilte ja siis vahel oli küll see, et misasja, kus nad sellist asja nägid :D Ja btw kogu see teema polnud üldse nii ülerahvastatud kui ma kartsin. 
Üleüldiselt tõesti väga hästi kokku pandud ja korraldatud asi. Me tulime koju tagasi ja terve õhtu oli selline tulin-just-reisilt-tagasi-mis-nüüd-edasi tunne. Heh. Natuke nerds oleme Matthewiga ka, aga isegi kui ei ole, siis usun, et lahe kogemus oleks ikka. 
Siia postitusse panin ainult telefoniga tehtud pildid ehk kvaliteet on nagu ta on. Seal on ikkagi suhteliselt pime, nii et soovitan telefoni asemel kaamera võtta, et häid pilte saada. Ma millalgi teen selle efforti ka, et tõmban pildid arvutisse, aga esialgu siiski mitte :D (mul on arvutis null mälu...rip)

















Te ei kujuta ette ka, kui väga ma tahtsin seda osta. Mul ei oleks sellega midagi peale hakata ja maksis ka vist 20 naela, aga Dobby ju... kahjuks pidin ta ikkagi sinna jätma. Natuke suveniire siiski ostsime, hingehinna eest küll, aga päris tühjade kätega ei saanud ka lahkuda (ja see sisemine nerd minus pidi midagi ostma).

No Comments Yet, Leave Yours!