2016/02/08

I got a job!

Me käisime eile Harry Potter Warner Bros Studios ehk mul emotsioonid ikka suhteliselt laes ja tahaks täiega sellest kirjutada, aga ma teen varasemad postitused enne ära ikka. Plaan oli seda juba reedel teha, aga ausalt polnud aega lihtsalt.
Kaks nädalat oleme juba koolis käinud ja kui ma siin üle-eelmises postituses nutsin, et mul ainult üks uus lektor, siis mul neid hoopis 3 haha. Ühe aine loengut ei anna enam sama lektor millegipärast ja ühe uue aine praktika on fotograafia, mis on meil fotograafiga Londonist ehk ta pole küll lektor, aga uus inimene ikkagi (mu uus lemmik ka ilmselt, GAGi rahvas - ta on täpselt nagu Salum!). Kui meile öeldi, et teine aasta on umbes 10x raskem, siis mul on selline tunne, et juba teist semestrit ei saa võrrelda esimesega. Mul tuli juba esimesel nädalal stress peale, kui kõik oma brief'id (pmst lihtsalt selle aine nõudmised ja tööd jne) saime :D. Ma juba näen seda ajapuudust, mis mind valdama hakkab. Meil kooli iseenesest küll vähe, aga me saime tööle!
Et siis eelmine esmaspäev käisime Matthewiga CV-sid andmas. Muidugi classic Greteli luck, ma olen tööd otsinud juba kuskil oktoobrist/novembrist, keegi mitte kuskil ei otsinud mitte kedagi (kui siis ainult ajutist abi jõuludeks). Lähen Matthewiga koos ja 15 kohta võtsid meie CV-d vastu. No pole olemas lihtsalt :D Kui keegi veel ei uskunud või arvas, et ma endale seda ette kujutan, et mul on halb õnn, siis palju ma seda tõestama pean haha. (Muidugi eile Harry Potteris oli mul pool aega täiesti põhjuseta süda paha ja halb olla. No täielik sürr. Aga nautisin ikka!). Ühesõnaga jah, 5 minutiga saime esimese kõne haha. Loo moraal - ma lihtsalt ei saa midagi üksi enam teha. Nad tahtsid meid mõlemaid ja kohe ehk töö olemas! Koos töötamisel on muidugi omad plussid ja miinused, aga eks nii oleks ka vastupidise situatsiooniga. Rohkem pole tagasi helistatud ka. Tegemist on siis jaapani restoraniga ehk sushi!!!! Nende toidud näevad n i i head välja ja lõhnavad veel paremini ja ma maitsest ei hakka rääkimagi. Pärast igat vahetust saab tasuta eine (??? one free meal ühesõnaga, eesti keel...) ehk ma ei oskaks millegi üle kurta hetkel. Aga süda kuulub ikka retaili (=jaekaubandus no tere talv haha), riidepoodidesse ühesõnaga. Ehk pärast vaheaega hakkan ikkagi sinna otsima. Ma võibolla kirjutan sellest töötamisest natuke pikemalt ka, sest see kandideerimise protsess siin on ka oma ette teema, mis ikka - pardon me - sitaks keema ajab :D jälle selline #inglased asi.
Vot jah, nii see eluke veereb. Panen natuke pilte ka, aga mul olid pooled pildid toitudest ehk ma teen mingi #tervislikelu ja trenn postituse eraldi.
Btw, meil on siin mingisugune torm, et eile olid tuulehood 100 km/h, välku lõi ja müristas jne. Vihma ei sadanud vaid vett lihtsalt lendas massiliselt igasse suunda. Matthewiga vaatasime aknast, kuidas inimesed selles ilmas kõndida üritasid ja tänasime jumalat, et meid terve päev autodega sõidutati :D


Meil on ühikast paari minuti kaugusel üks kohvipood ja eelmine nädal oli iga hommik kella kümneni neil tasuta kohv ja tee. Ilmselgelt olime seal iga hommik kohal :D Polnud sealt enne midagi proovinud ja hea promo, sest said tänu sellele endale uued kliendid. Hästi toredad töötajad ja n i i hea kohv. 



See porgandikook oli lihtsalt to-die-for. Ja Starbucks on alati hea, mis siis et hingehinna eest :D totally worth it.




Date night Prezzos. No jälle maailma parim kook (võibolla on asi lihtsalt selles, et me nüüd tervislikult sööme ja iga magus asi on heaven) - chocolate hazelnut cheesecake. 

2 comments:

  1. kas sa palun saaksid kirja vähe tumedamaks ja suuremaks teha :D silmad väsivad ära

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa mind ennast ka juba ammu häirib, aga sellega mingi ilge jama, sest mul pre-made kujundus ja ausalt öeldes pole viitsinud sellega tegeleda :D Aga kui nii ilusti palutakse, siis vast peab ära korraldama

      Delete