2016/03/08

Bicester Village




Pole nii ammu outfiti postitusi teinud. Esiteks ma pole viitsinud, teiseks see tilulilu blogitamine (:D you know what i mean) tüütas ära & kolmandaks ma pole mingeid uusi lahedaid riideid nii kaua ostnud ja kõik muu on minu jaoks ennast ammendanud. Aga kuna ma Forever 21 allahindluste ohvriks sain, siis mõtlesin et miks mitte, kuna ma juba enamvähem hea välja nägin. Ühesõnaga jah, mul oli uut kotti vaja & asi lõppes sellega, et ostsin 50 naela eest riideid & praktilise koti asemel, mis mahutaks ka mu läpaka, ostsin väikese ridiküli heh. Classic. Aga ma sain nii palju asju selle raha eest. Esimene ost oli 5 naela odavam kah winwin.
Pildid tegime Bicester village's, mis on selline suur outleti keskus..? Päris keskus ta pole, sest asub õues, lihtsalt selline eraldatud tänav võibolla. Raske seletada. Ühesõnaga, seal on kõik poed outletid, enamjaolt kallimad disainerpoed (Mulberry, Dior, Celine jne), aga selliseid keskmiseid ka (Tommy Hilfiger, All Saints, Estee Lauder). Mina sain nt ühe Originsi näomaski 17 naela eest, mis pole nüüd mingi wow-hind, aga odavam ikka. Kogu see village nii öelda näeb hästi ilus välja ja isegi, kui midagi endale lubada ei saa, siis niisama patseerida pole ka viga. Ma ei tea, kas ma sinna just ekstra läheks (see kubiseb inimestest, eriti hiinlastest, kes sinna busside kaupa kohale sõidavad), aga kuna Matthew seal kõrval põhimõtteliselt elab, siis tükki küljest ei võtnud ütleme nii :D

No Comments Yet, Leave Yours!