2016/03/04

sushi feast










Märtssss!!!! Sünnipäevakuu!! Juhuu.
Juba hõiskasin, et saan varsti kasiinosse minna, aga asjata, sest Inglismaal on nõutav vanus 18 vist.. ehk feil :D Ma siis Eestis lähen heh.
Veebruar muidu tavaliselt minu jaoks kõige pikem kuu, sest enne mu sünnipäeva, täpselt selline rõve pime talveilm jnejne ja üleüldse mingi mõttetu kuu, kus mitte midagi ei toimu. Aga 2016 üllatas ja mu veebruar oli ülitore ja ma ikka imestan, et kuidas see juba läbi on. Mulle on blogimine ka täiega meeldima hakanud jälle ehk good times.
Muidu käisime eelmisel reedel Matthewiga date nightil, mis oli lihtsalt räige feast ja me suutsime 70 naela eest sushit süüa (okei miinus pudel veini 20 naela). Aga kuna meile oli -50%, siis veeresime süümekateta rõõmsalt koju. Sõna otseses mõttes. Sushiplazat muidugi ei ületa, aga hea oli ikka.
Nädalavahetusel põrutasime jälle Southamptonist ära, et Matthewi sünnipäeva tähistada. Reede-pühapäev oli üks suur maovenitamine ühesõnaga. Kogu aeg toideti :D Aga mulle täiega meeldib nende kodus käia, sest seal tekib selline mõnus kodutunne, mida siin ühikas täiega igatsema hakkab.
Jaa meil sadas lund täna muide. Kuskil nii viieks minutiks ja siis poole tunni pärast päike jälle paistis :D #england

No Comments Yet, Leave Yours!