2016/03/09

Technology hates me





Pildid eelmisest pyhapaevast, kui Matthewi synnipaeva ta perega tahistasime. Kaisime mingis restoranis, mis yldiselt oli hea, aga synnipaevalapse enda toit saadeti 2 korda tagasi vist :D Aga nad olid hasti toredad selle koha pealt & andsin talle isegi tasuta joogi jne. Meist tehti kyll hasti palju pilte, aga iga yks oma telefoniga ehk seekord siis ainult selliseid pakkuda. Ja tegelt ma paris inglaseks ei ole veel hakanud ja nii paljalt ringi ei kainud :D
Marts pole vaga syndmusterohke olnud siiamaani, kui valja arvata see, et samal ohtul andis mu lapakas otsad ja Matthew jai invaliidiks.. vaikese liialdusega :D Lyhidalt mu arvutil andis windows lihtsalt otsad ja ma pean vist Eestini ootama, et see korda saada. Pohimotteliselt jarjekordne toestus sellest, et tehnika vihkab mind :(. Ma veel vastu ei vihka, aga pole palju puudu. Muidugi koik mu kooliasjad on seal peal, vajadusel saab need uuesti teha, aga kui halvasti laheb, siis olen piltidest ikkagi ilma :( Nii et suht jama. Onneks Matthew lahkelt lubab oma arvutit kasutada, aga tapitahti siin pole ja ma pole veel otsustanud kas ma viitsin neid copy'ma hakata.. (vaevalt)
Ja invaliidiks jai meist yks trennis. Midagi tosist pole, aga terve eilse ohtu olin mina poetaja rollis. Kokkuvottes oli eile yks tore paev :D

2 comments:

  1. kas Matthew on su boyfriend`?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui see juba piisavalt ilmselge siin blogis polnud haha.. aga on küll jah ;)

      Delete