2016/04/26

A random comeback

Hellou, ma kogemata unustasin ära, et mul blogi on oops. Nii et selline natuke random comeback. Mul on igasuguseid pilte, mida postitada jne, aga tõesti on hästi kiire ja viimased nädalad olen lihtsalt raamatukogus elanud (not kidding mul oli üks hommik raamatukogupohmakas). Ehk täiesti suvalised pildid, mis telefonist praegu leidsin..
Ilmselt jätkan raamatukogus elamist, aga õnneks ainult kaks nädalat veel ja siis ongi suvi juhuu. Kuigi juba praegu on mul kool ainult neljapäeviti ja sedagi vist enam pole haha.. Suveplaanid on veel lahtised, aga Eestisse ilmselt ei tule. Kolm kuud mingi rahakese eest ei viitsi nagu rügada kui siin kaks korda rohkem teeniksin. Aga kus kes mis, seda veel ei tea. Praegu lihtsalt üritan oma viimased tööd ära lõpetada ja ongi tehtud selleks korraks hehe. 





No Comments Yet, Leave Yours!