2016/04/05

Adventures with the foreigner














Nii palju nii palju aega on möödas viimasest blogimisest. Vahepeal on isegi riik ja kalendrikuu vahetunud! Aga mul tõesti pole mitte ühtegi vaba päeva olnud. Enne tulemist oli muidugi kiire-kiire, et kõik kooliasjad saaks ettevalmistatud, asjad pakitud, muud värgid korraldatud jne. Siis me Matthewiga tulime Eestisse, iga päev oli ju tegemist. Natuke lebotasime ka, aga ei hakanud blogiga pead vaevama. Kolmapäeval ta läks minema & muidugi samal päeval suutsin ma mingisse õudsesse viirusesse jääda, ei saanud isegi Matthewit lennujaama ära saatma minna :(. Pole ikka sama see esikus lehvitamine. Ühesõnaga kaks päeva ma olin voodis, jõin puljongit ja sõin riisigalette peale ja üleüldse olin suhteliselt elutu. Reedel tähistasin perega sünnipäeva, laupäeva veetsin Lauraga, pühapäeval šoppasin ja ajasin muid asju. Esmaspäev oligi esimene täiesti vaba päev ehk kohusetundlik tudeng nagu ma olen, tegelesin suurema osa päevast kooliasjadega ja nüüd blogin. Appi elu, give me a break! Ma täiega tahaks ühe päeva lihtsalt mitte midagi teha, aga ma kardan, et südametunnistus ei luba. Mul on tõesti n i i palju koolitöid teha.
Aga muidu, Matthewile täiega meeldis Eesti ja meil oli nii tore. Tartus käisime, tegin tuure vanalinnas & Nõmmel & mujal, jõudsime isegi loomaaeda ning classic Shooters tuli ka ära.  Tutvustasin muidugi saunakultuuri ka. Üle 50 kraadi väga ei jaksatud, aga küll harjutame :D Teine pole ju elus midagi kuumemat kogenud kui Hispaania tagasihoidlik päike, aga samas isegi ta vanemad panid puid alla, et lahja ikka haha. (ta ilmselt lööb mind maha kui seda lugeda ja tõlkida viitsib oops:D) PS! Mul on kahtlane tunne, et mu kass ja Matthew mõlemad armastavad mind nüüd natuke vähem, sest nad pool reisi ainult kudrutasid ja ignoreerisid mind:D

No Comments Yet, Leave Yours!