2016/05/29

work work work work work





(Jah, seda pealkirja peab viisiga lugema, just saying)

Mingisugused random outfiti pildid, mis on vähemalt kuu aega vanad haha. Aga pole paremaid pakkuda kahjuks, sest ma olen a i n u l t tööl olnud! Ametlikult peaksin tegema 25 tundi nädalas, aga hetkel olen teinud peaaegu 40 mõlemad nädalad. Aga ei kurda, palka saab normaalselt, nii et vähemalt on töö seda väärt kah. Kui juba Eestis Apranga all Zaras ja Massimos töötades vingusime iga päev, kui suur koonerdaja Apranga on, siis siin nüüd Inditexi all (otse Hispaania all siis, Apranga on frantsiisiettevõte) töötades mõistan, et neid ei anna võrreldagi :D
Muidu on okei, paar esimest päeva oli päris suur šokk, sest see Zara siin on lihtsalt ebanormaalselt busy. Keegi ei tea, mis toimub, aga väidetavalt pool aastat tagasi see nii polnud. Pidavat juba Londonile sarnanema, et jah, enamjaolt lihtsalt jooksed tööl 8h, aga see-eest ei passi niisama ja aeg läheb ruttu. Tahaks mingisuguse postituse teha erinevatest klientidest ka siin, sest no need inimesed, keda ma iga päev näen ja kokku puutun.. :D Eesti klient pn ikka hoopis teine. Aga see muidugi tulevikumuusika ja teadagi, kui ruttu mu lubatud postitused siia blogisse ilmuvad (postitus esimese semestri ainetest...khmm).

No Comments Yet, Leave Yours!