2016/06/25

the end of june - finally!





Telefonipildipostitus jälle :)
Ma saan täna uue kaamera!!! Ehk goodbye telefonipildid. Kirjutan sellest lähemalt millalgi hiljem.
Üldiselt hakkab see ülipikk juuni ära lõppema ja igasugu põnevaid asju juhtuma. Näiteks, mul on esimest korda 3 vaba päeva see nädal!! Seda pole veel kordagi juhtunud ning kuna kaks neist olid lausa järjest, siis võtsime Matthewiga paar kodinat ja sõitsime Oxfordisse tema koju. Tahtsime siit Southamptonist ja ühikast ära saada, natuke koduelu nautida, ta pere näha ja kahte uut kutsikat vaadata!!! Ma teen nendest ka eraldi postituse, aga terve sealoldud aja kaisutasime ja mängisime kutsudega. Grillisime isegi jaanipäeva puhul vahukomme ja üldiselt veetsime mõnusalt aega. Ja täna on mul jälle vaba päev! Mul eile läks see kogu aeg meelest, sest mul olid ju vabad päevad juba ära :D Aga noh, ei kurda muidugi.
Mis veel on põnev, et ma saan oma esimese palga teisipäeval. Ma siin summasid täpselt ei hakka lahti seletama, aga päris korralik :D Lõpuks saab mugavalt elada haha!
Täna hakkame asju kokku pakkima, sest Matthewi isa tuleb homme kaubikuga, et meie asjad ära viia, sest järgmine neljapäev kolime siit urkas välja jee! Homme saadame enamus asjad minema, järgmine neljapäev kolime välja. Paar päeva peame elama oma asjadeta ja pühapäeval tuleb Matthewi isa asjadega tagasi, aga sellest väga palju tolku pole, sest me temaga Oxfordisse tagasi, et esmaspäeval lennukile minna! Tulen koju juhuu. Nii et päris sisse kolime alles juuli keskel.
Ma ei jõua ära oodata, et saaks siit ühikast minema ja Eestisse juba. Enamus aja ilmselt veedame mu suvilas, võibolla kaeme Soome ära ja pulma kah vaja jõuda. Pöidlad pihku, et ilm veel paar nädalat soe püsiks, sest võiks ikka nädal aega suve saada see aasta :D Kuna kuskile soojale maale hetkel pole plaan minna, siis natuke niru tunne on, et pole üldse päevitanud ega ujunud jne. Agajah, raske ja pikk ja vaene on see juuni olnud, lõpuks ometi saab lõpule. Oma kaamerat olen ka ju oodanud pool juunit. Õudne kuu :D
PS! Uskumatult kurb, et Inglismaa Euroopa Liidust ennast välja hääletas. Enamus hääletajatest olid vanemad inimesed, kes igatsevad vanu aegu tagasi ja kelle tulevik on kindlustatud. Muidugi noored inimesed, kes on Euroopa Liidus üles kasvanud ja tulevik veel ees, hääletasid EL-i poolt. Põhilised lubadused, mida Leave kampaania siin igasse ilmakaarde loopis on juba tagasi võetud näiteks. Eks siis paistab, mis saama hakkab. Peaasi, et meil veel õppemaksu ei tõsteta. Mõned ülikoolid on juba öelnud, et tagavad oma EL-i õpilastele sama õppemaksu, aga Solentilt pole veel midagi kuulnud. Naela kukkumine hetkel on mulle ainult kasuks muidugi, sest maksan veel eurodes, kuna pole siin palka saanud. Järgmine nädal vähe teine teema kahjuks :D

No Comments Yet, Leave Yours!